I'm a glitch in evolution

Klart att det gör ont att sprida ut sig såhär ibland. Lämna lite av sig själv vid varje stopp man gör. Jag gör. Jag vill stanna där. Jag vill stanna hos dig. Trodde ju att det gjorde mindre skada att ignorera det uppenbara, men fyfan min mage har vänt sig utochin, RUNT. Har varken hjärnceller, bark eller kapacitet kvar efter att ha sprayat med Ludwig i tre timmar. Dude, lijevalch nästa haha.
Kukkkkkkkkkkkkkk
Har kirrat Arvika biljetter också! Lovar att det kommer sluta med att det bara är jag som åker. Typ spenderar 4 dagar i ett tält med en random 25+are som skriker på mig att Depeche Mode är "den enda verkliga sanningen blablabla" medan jag bara blir fullare och fullare.
Heh
Kuk kuk kukkuk, jag går bara bakåt i utvecklingen

Kommentarer
Postat av: Mikaela

men du jag åker ju helt garanterat! Så då kan vi i alla fall hålla varandra sällskap hhahah

2008-11-20 @ 00:06:12
URL: http://enharligsondag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0